duminică, 30 martie 2008

Hi5!

Aproape zilnic primesc mesaje in mail constand in invitatii pe Hi5. Imi vine sa sparg calculatorul. NU pentru ca am ceva cu cei de pe Hi5, dar ma enerveaza ca ma tot invita si pe mine. Mi-am facut si cont, sa pot sa vad mai usor ce`i acolo. O singura chestie: de unde naiba au oamenii astia timp sa puna acolo poze, filmulete, texte copiate de prin carti, abtibilduri electronice si tot felul de e-acareturi, astfel incat o pagina de Hi5 sa ajunga sa arate ca un bordel modern plin cu muzicute si beculete. Cere timp sa prelucrezi un astfel de site. Eu abia apuc cateodata sa mai fac una alta la acest blog, insa acolo e abundenta. Incepe sa fie tot mai clar ca, daca nu e televizor atunci e internet, e Hi5, un loc unde poti publica orice, nimic inteligent, gratuit; un loc unde poti fi cunoscut, abordat, unde poti sa-ti postezi poze imbracat sau dezbracat, la munte sau la mare, in casa sau afara. Hi5 e locul unde te poti expune liber, fara constrangeri. Un fel de futelnita virtuala in care baietii si fetele - toti nevinovati-, fac cunostinta simplu:nice pic(prescurtare virtuala pentru picture), wanna fuck?. Am auzit ca cei care detin portalul Hi5 sunt milionari in euro. Nici nu ma mir! Pe spatele prostimii poti intotdeauna sa speculezi si sa faci milioane.
Ii rog frumos pe toti Hi5-ers sa nu-mi mai trimita mesaje de invitatie, pentru ca nu am de gand sa ma prostituez. Sincer. Treziti-va si faceti ceva bun cu viata asta, decat sa va bateti joc de ea public pe internet.


3 comentarii:

Anonim spunea...

Hai Jorj, ca esti mult prea bland cu ei si mult prea diplomat sa ii tragi de urechi asa cum merita. Sunt absolut penibili, patetici, incredibil de limitati. Am avut si eu perioada mea de hi5, nu neg asta, dar am trecut peste, asa cum a venit, a si plecat. Plus ca, deja e o lipsa de respect fata de tine sa te dezbraci in halul ala si sa te agate toti pedofilii. Tare-as vrea sa stiu cum ar reactiona ei daca s-ar vedea o clipa prin ochii mei.. stiu ca sunt foarte hardcore astazi, dar asta e un subiect care imi provoaca accese de nebunie violenta :))

Anonim spunea...

AM VRUT SA POSTEZ UN COMENTARIU PE ZIARUL EVZ...M-IA CERUT TOATE DATELE PERSONALE.....STRANG DATE PE NET....CE GANDIM;CE FACEM;CU CINE COMUNICAM.....DACA VORBIM CONTRA SISTEMULUI,NE GASESTE....CA PE HCHERUL VLADUT(VUIESTE PRESA)....MARE ATENTIE,FRATILOR.....LUCRATI SUB PSEUDONUME.....

Anonim spunea...

Ce mai e de mirare in ziua de azi ? :) Daca o tipa de 17 ani s-a lasat de bunavoie de scoala ca sa se prostitueze si acum are un copil ? Hi5 le trebuie ...aia au !